Najczestsze błędy które wykonujemy chodząc na siłownie

Powiem Tobie teraz wielkie błędy jakie popełnia bardzo duża ilość ludzi która już nawet od lat chodzi na siłownie.

  1. Dieta – bez odpowiedniej diety nie zobaczysz efektów. Mam kolegę który chodzi już dwa lata na siłownie i nie widać żeby jakoś zmieniła się jego sylwetka. Ja chodzę dwa lata na siłownie i widzę bardzo wielką zmianę mojej sylwetki (oczywiście pozytywną zmianę) Sekretem tego była dieta jaką stosowaliśmy. Ja jadłem bardzo zdrowo nie piłem żadnych kolorowych napoi (mam zasadę taką, że raz w miesiącu mogę jeść i pić co chce) A mój kolega nie miał w ogóle diety jadła i pił co chciał. Teraz on się dziwi czemu tak wygląda a ja się ciesze z mojego wyglądu.
  2. Treningi cardio – bez tego nie zrzucisz brzuszka. Musisz robić chociaż 10 min cardio po treningu. Najlepiej to 10 min skakanki przed treningiem bo skakanka też dobrze rozgrzewa oraz spala bardzo szybko i 10 min po treningu może być skakanka albo inne cardio.
  3. Przerwy – tego ludzie często zapominają. Myślą, że jak będą chodzić na siłownie siedem razy w tygodni to efekty przyjdą szybciej ale to nie prawda. Sam tak kiedyś myślałem ale tak na prawdę to tylko pogarszasz sprawę. Najlepiej jak będziesz chodził na siłownie 4-5 razy w tygodniu. Kiedy będziesz miał dzień odpoczynku to mięśnie się regenerują i wtedy zaczynają rosnąć.
  4. Wszystkie mięśnie – musisz robić wszystkie mięśnie na siłowni a nie tylko bica (na przykład) Nogi, plecy, klata, biceps, triceps, łydki jest tego jeszcze więcej. Jeśli nie wiesz jakie ćwiczenia robić to się spytaj kogoś na siłowni (najlepiej trenera)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *