Najczestsze błędy które wykonujemy chodząc na siłownie

Powiem Tobie teraz wielkie błędy jakie popełnia bardzo duża ilość ludzi która już nawet od lat chodzi na siłownie.

  1. Dieta – bez odpowiedniej diety nie zobaczysz efektów. Mam kolegę który chodzi już dwa lata na siłownie i nie widać żeby jakoś zmieniła się jego sylwetka. Ja chodzę dwa lata na siłownie i widzę bardzo wielką zmianę mojej sylwetki (oczywiście pozytywną zmianę) Sekretem tego była dieta jaką stosowaliśmy. Ja jadłem bardzo zdrowo nie piłem żadnych kolorowych napoi (mam zasadę taką, że raz w miesiącu mogę jeść i pić co chce) A mój kolega nie miał w ogóle diety jadła i pił co chciał. Teraz on się dziwi czemu tak wygląda a ja się ciesze z mojego wyglądu.
  2. Treningi cardio – bez tego nie zrzucisz brzuszka. Musisz robić chociaż 10 min cardio po treningu. Najlepiej to 10 min skakanki przed treningiem bo skakanka też dobrze rozgrzewa oraz spala bardzo szybko i 10 min po treningu może być skakanka albo inne cardio.
  3. Przerwy – tego ludzie często zapominają. Myślą, że jak będą chodzić na siłownie siedem razy w tygodni to efekty przyjdą szybciej ale to nie prawda. Sam tak kiedyś myślałem ale tak na prawdę to tylko pogarszasz sprawę. Najlepiej jak będziesz chodził na siłownie 4-5 razy w tygodniu. Kiedy będziesz miał dzień odpoczynku to mięśnie się regenerują i wtedy zaczynają rosnąć.
  4. Wszystkie mięśnie – musisz robić wszystkie mięśnie na siłowni a nie tylko bica (na przykład) Nogi, plecy, klata, biceps, triceps, łydki jest tego jeszcze więcej. Jeśli nie wiesz jakie ćwiczenia robić to się spytaj kogoś na siłowni (najlepiej trenera)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *